PISTOLET DO KLEJENIA

(1)
0 0 42
29,99
Zamów do 17:30 (jutro) - wysyłka: 29-11-2024
YATO
YT-82402
5906083027017
24 months
30 days
14 days

Producent: YATO, Indeks: YT-82402, EAN: 5906083027017

Opis produktu

Pistolet do klejenia o mocy 80 (20)W marki YATO.

Bardzo dobrej jakości pistolet marki YATO do kleju termotopliwego o średnicy 11mm.

Dzięki zastosowaniu bardzo wydajnej grzałki o mocy 80W pistolet nagrzewa się do temperatury 180~200°C w zaledwie 3~5min. Następnie przechodzi w stan podgrzewania, pracując z mocą 20W, co znacznie redukuje zużycie energii elektrycznej.
Model ten jest doskonałą propozycją dla wymagających użytkowników, łączy w sobie bardzo dobre parametry techniczne, gwarantując wydajność na poziomie 15g/min oraz wysoką jakość wykonania. Metalowa dysza wylotowa odporna jest na uszkodzenia mechaniczne. Dodatkowo chroniona jest silikonową osłoną, która zmniejsza przyleganie kleju do pistoletu i ułatwia jego czyszczenie.
Wygodny, duży przycisk zwiększa precyzje pracy, a ergonomiczna, wygodna rękojeść znacznie podnoszą komfort pracy.


Pistoletem możemy sklejać różne materiały:
● drewno
● tworzywa sztuczne
● metale
● ceramikę
● szkło
● tekstylia
● skórę
● i wiele innych.

Stosowany jest również do modelowania, utrwalania, napraw, uszczelniania i spoinowania.

Parametry:
● napięcie wejściowe: 230V~50Hz 
● moc: 80 (20)W
● temperatura pracy: 180~200°C
● czas nagrzewania: 3~5min
● wydajność: 15g/min
średnica wkładów klejowych: 11mm

Zawartość opakowania

- pistolet do kleju
- 3x wkłady klejowe 11mm

Dane techniczne

indeksYT-82402
MarkaYato
Moc [W]80 / 20
Średnica wkładu [mm]11
Wydajność maksymalna [g/min]15
Zasilanie230V~50Hz
Czas nagrzewania [s]180~300
Temperatura robocza [°C]180~200

Shipping Cost
Shop Location Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

No comments found for this product. Be the first to comment!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.