Rolka napinacza MAGNETI MARELLI MPQ0388 504084453

(1)
0 0 9
35,99
Zamów do 21:30 - wysyłka: 28-11-2024
MAGNETI MARELLI
MPQ0388
8001063934181
24 months
30 days
14 days

Producent: MAGNETI MARELLI, Indeks: MPQ0388, EAN: 8001063934181

Firma która wyprodukowała rolka napinacza mpq0388 jest MAGNETI MARELLI. Element rolka napinacza MPQ0388 dedykowany jest dla Citroën Relay autobus z silnikiem 3.0 HDi 160 (116kW/157KM) produkowanym w 2006.09 - z kodem silnika: F1CE0481D (F30DT) oraz Citroën Relay platforma / podwozie z silnikiem 3.0 HDi 160 (116kW/157KM) produkowanym w 2006.09 - z kodem silnika: F1CE0481D (F30DT) oraz Citroën Relay van z silnikiem 3.0 HDi 160 (116kW/157KM) produkowanym w 2006.09 - z kodem silnika: F1CE0481D (F30DT)Fiat Ducato autobus (230) z silnikiem 2.8 JTD 4x4 (94kW/128KM) produkowanym w 2000.11 - 2002.04 z kodem silnika: 8140.43S oraz Fiat Ducato autobus (244, z_) z silnikiem 2.8 JTD 4x4 (94kW/128KM) produkowanym w 2002.07 - z kodem silnika: 8140.43S oraz Fiat Ducato autobus (250, 290) z silnikiem 160 Multijet 3,0 D (116kW/158KM) produkowanym w 2006.07 - z kodem silnika: F1CE0481D,F1CE3481MPeugeot Boxer autobus z silnikiem 3.0 HDi 160 (116kW/156KM) produkowanym w 2006.04 - z kodem silnika: F1CE0481D (F30DT) oraz Peugeot Boxer nadwozie pełne z silnikiem 3.0 HDi 160 (116kW/156KM) produkowanym w 2006.04 - z kodem silnika: F1CE0481D (F30DT) oraz Peugeot Boxer platforma / podwozie z silnikiem 3.0 HDi 160 (116kW/156KM) produkowanym w 2006.04 - z kodem silnika: F1CE0481D (F30DT) - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to MPQ0388, kod EAN to 8001063934181, numer oryginału to 504084453.

Shipping Cost
Shop Location Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

No comments found for this product. Be the first to comment!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.