ROZPIERAKI DO SZCZĘK HAMULCOWYCH WP 1 1285 7078588 FIAT

(1)
0 0 47
21,00
Zamów do 17:30 - wysyłka: 25-12-2025
WP
1.1285
5905857618499
24 months
30 days
14 days

Producent: WP, Indeks: 1.1285, EAN: 5905857618499

Firma która wyprodukowała rozpieraki do szczęk hamulcowych fiat 1.1285 jest WP. Wyrób rozpieraki do szczęk hamulcowych fiat 1.1285 dedykowany jest przede wszystkim dla Fiat Palio (178bx) z silnikiem 1.0 (45kW/61KM) produkowanym w 1996.04 - z kodem silnika: oraz Fiat Palio weekend (178dx) z silnikiem 1.2 (178DX.G1A) (54kW/73KM) produkowanym w 1996.04 - 2001.02 z kodem silnika: 178 B5.000 oraz Fiat Siena (178_) z silnikiem 1.2 (54kW/73KM) produkowanym w 1998.09 - 2009.12 z kodem silnika: 178 B5.000Ford Transit autobus (e_ _) z silnikiem 2.5 DI (EBL, ECL, EDS, EDL) (56kW/76KM) produkowanym w 1994.07 - 2000.03 z kodem silnika: 4HB,4HC oraz Ford Transit autobus (t_ _) z silnikiem 2.5 D (TBS, TCL, TCS, TEL, TES) (50kW/68KM) produkowanym w 1985.12 - 1989.01 z kodem silnika: 4AB oraz Ford Transit autobus (v_ _) z silnikiem 2.5 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) (50kW/68KM) produkowanym w 1983.10 - 1986.10 z kodem silnika: 4ABMercedes-benz 190 (w201) z silnikiem E 2.5-16 (143kW/194KM) produkowanym w 1989.03 - 1993.08 z kodem silnika: M 102.991 oraz Mercedes-benz Cabriolet (a124) z silnikiem 300 CE-24 (124.061) (170kW/231KM) produkowanym w 1992.04 - 1993.06 z kodem silnika: M 104.980 oraz Mercedes-benz Klasa e (w124) z silnikiem E 420 (124.034) (205kW/279KM) produkowanym w 1993.06 - 1995.06 z kodem silnika: M 119.975,M 119.985 - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to 1.1285, kod EAN to 5905857618499, numer oryginału to 7078588.

Shipping Cost
Shop Location Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

No comments found for this product. Be the first to comment!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.