Uszczelka pokrywy zaworów ELRING 375.500 7701472450

(1)
0 0 84
137,99
Zamów do 21:30 - wysyłka: 22-11-2024
ELRING
375.500
4041248191248
24 months
30 days
14 days

Producent: ELRING, Indeks: 375.500, EAN: 4041248191248

Koncern który wyprodukował uszczelka pokrywy zaworów 375.500 jest ELRING. Podzespół uszczelka pokrywy zaworów 375.500 pasuje do takich pojazdów jak Nissan Interstar autobus (x70) z silnikiem dCI 90 (66kW/90KM) produkowanym w 2002.07 - z kodem silnika: G9T 722 oraz Nissan Interstar nadwozie pełne (x70) z silnikiem dCI 90 (66kW/90KM) produkowanym w 2002.07 - z kodem silnika: G9T 722 oraz Nissan Interstar platforma / podwozie z silnikiem dCi 100 (73kW/99KM) produkowanym w 2004.02 - z kodem silnika: G9U 720Opel Movano combi (j9) z silnikiem 2.2 DTI (66kW/90KM) produkowanym w 2000.09 - z kodem silnika: G9T 720,G9T 750,G9T 722 oraz Opel Movano nadwozie pełne (f9) z silnikiem 2.2 DTI (66kW/90KM) produkowanym w 2000.09 - z kodem silnika: G9T 720,G9T 750,G9T 722 oraz Opel Movano platforma / podwozie (u9, e9) z silnikiem 2.2 DTI (66kW/90KM) produkowanym w 2000.09 - z kodem silnika: G9T 720,G9T 750,G9T 722Renault Avantime (de0_) z silnikiem 2.2 dCi (DE01) (110kW/150KM) produkowanym w 2002.05 - 2003.05 z kodem silnika: G9T 712 oraz Renault Espace mk iii (je0_) z silnikiem 2.2 dCi (JE0K) (95kW/130KM) produkowanym w 2000.10 - 2002.10 z kodem silnika: G9T 710,G9T 642 oraz Renault Espace mk iv (jk0/1_) z silnikiem 2.2 dCi (JK0H) (110kW/150KM) produkowanym w 2002.11 - z kodem silnika: G9T 742,G9T 743 - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to 375.500, kod EAN to 4041248191248, numer oryginału to 7701472450.

Shipping Cost
Shop Location Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

No comments found for this product. Be the first to comment!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.