ZAWÓR EGR FIAT BRAVO, DOBLO, STILO 1.9JTD

(0)
0 0 0
189,99
Zamów do 19:30 - wysyłka: 28-11-2024
AT AUTOTEILE
AT20993
24 months
30 days
14 days

Producent: AT AUTOTEILE, Indeks: AT20993, EAN:

Producentem produktu zawór egr fiat bravo, doblo, stilo 1.9jtd at20993 jest firma AT AUTOTEILE. Wyrób zawór egr fiat bravo, doblo, stilo 1.9jtd AT20993 zastosowanie znajdzie dla Alfa romeo 147 (937) z silnikiem 1.9 JTD (937AXD1A) (85kW/115KM) produkowanym w 2001.04 - 2010.03 z kodem silnika: 937 A2.000 oraz Alfa romeo 156 (932) z silnikiem 2.4 JTD (932B1) (100kW/136KM) produkowanym w 1997.09 - 2003.09 z kodem silnika: AR 32501 oraz Alfa romeo 156 sportwagon (932) z silnikiem 2.4 JTD (932B1) (100kW/136KM) produkowanym w 2000.05 - 2003.09 z kodem silnika: AR 32501Fiat Brava (182) z silnikiem 1.9 TD 100 S (182.BF) (74kW/100KM) produkowanym w 1996.03 - 2001.10 z kodem silnika: 182 A7.000 oraz Fiat Bravo i (182) z silnikiem 1.9 TD 100 S (182.AF) (74kW/100KM) produkowanym w 1996.03 - 2001.10 z kodem silnika: 182 A7.000 oraz Fiat Bravo ii (198) z silnikiem 1.9 D Multijet (85kW/116KM) produkowanym w 2006.11 - z kodem silnika: 192 B4.000,192 A1.000Lancia Lybra (839ax) z silnikiem 2.4 JTD (839AXE1A) (99kW/135KM) produkowanym w 1999.07 - 2001.02 z kodem silnika: 839 A5.000,AR 32501 oraz Lancia Lybra sw (839bx) z silnikiem 2.4 JTD (839BXE1A) (99kW/135KM) produkowanym w 1999.10 - 2000.09 z kodem silnika: AR 32501,839 A5.000 oraz Lancia Musa (350) z silnikiem 1.9 D Multijet (74kW/101KM) produkowanym w 2004.10 - 2012.09 z kodem silnika: 188 B2.000 - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce Zastosowanie w pojazdach.

Kod producenta tej części to AT20993, numer oryginału to 46785766.

Shipping Cost
Shop Location Podkarpackie, Polska

No reviews found!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

No comments found for this product. Be the first to comment!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.