Zestaw klocków hamulcowych QUICK BRAKE 109-1125 4211125 (zestaw montażowy)

(1)
0 0 56
18,99
Zamów do 17:30 (poniedziałek) - wysyłka: 23-12-2025
QUICK BRAKE
109-1125
5706021006827
24 months
30 days
14 days

Producent: QUICK BRAKE, Indeks: 109-1125, EAN: 5706021006827

Producentem produktu zestaw montażowy klocków hamulcowych 109-1125 jest koncern QUICK BRAKE. Element zestaw montażowy klocków hamulcowych 109-1125 zastosowanie znajdzie dla Citroën Saxo (s0, s1) z silnikiem 1.4 VTS (55kW/75KM) produkowanym w 1996.05 - 2003.06 z kodem silnika: KFX (TU3JP),KFW (TU3JP) oraz Citroën Xsara (n1) z silnikiem 1.6 16V (80kW/109KM) produkowanym w 2000.09 - 2005.03 z kodem silnika: NFU (TU5JP4) oraz Citroën Xsara coupe (n0) z silnikiem 1.6 16V (80kW/109KM) produkowanym w 2000.09 - 2005.03 z kodem silnika: NFU (TU5JP4)Peugeot 106 mk ii (1) z silnikiem 1.0 i (33kW/45KM) produkowanym w 1996.05 - z kodem silnika: CDY (TU9M) oraz Peugeot 205   (741a/c) z silnikiem 1.9 GTI (94kW/128KM) produkowanym w 1986.10 - 1987.10 z kodem silnika: D6B (XU9JA) oraz Peugeot 205   kabriolet (741b, 20d) z silnikiem 1.9 CTI (75kW/102KM) produkowanym w 1987.10 - 1994.12 z kodem silnika: DFZ (XU9J1)Renault 19 mk ii (b/c53_) z silnikiem 1.2 (40kW/54KM) produkowanym w 1992.04 - 1995.12 z kodem silnika: C1G 730 oraz Renault 19 mk ii kabriolet (d53_, 853_) z silnikiem 1.7 (D53C) (66kW/90KM) produkowanym w 1992.04 - 1993.09 z kodem silnika: F3N 742,F3N 743 oraz Renault 19 mk ii nadwozie pełne (s53_) z silnikiem 1.2 (40kW/54KM) produkowanym w 1992.03 - 1995.12 z kodem silnika: C1G 730 - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to 109-1125, kod EAN to 5706021006827, numer oryginału to 4211125.

Shipping Cost
Shop Location Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

No comments found for this product. Be the first to comment!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.