KOŁEK ROZPOROWY ROMIX A82032 RENAULT CITROEN

(1)
0 0 85
3,99
Zamów do 18:30 (jutro) - wysyłka: 26-11-2024
ROMIX COMPANY
A82032
5907628616338
24 months
30 days
14 days

Producent: ROMIX COMPANY, Indeks: A82032, EAN: 5907628616338

Producentem produktu kołek rozporowy renault citroen a82032 jest firma ROMIX COMPANY. Produkt kołek rozporowy renault citroen A82032 zastosować można w Citroën Berlingo (mf) z silnikiem 1.1 i (MFHDZ, MFHFX) (44kW/60KM) produkowanym w 1996.07 - z kodem silnika: HDZ (TU1M),HFX (TU1JP) oraz Citroën Berlingo nadwozie pełne (b9) z silnikiem 1.6 HDi 110 (80kW/109KM) produkowanym w 2008.04 - z kodem silnika: 9HZ (DV6TED4) oraz Citroën C4 coupe (la_) z silnikiem 1.4 16V (65kW/88KM) produkowanym w 2004.11 - 2011.07 z kodem silnika: KFU (ET3J4)Peugeot Ranch z silnikiem 1.6 HDi 16V (66kW/90KM) produkowanym w 2008.04 - z kodem silnika: 9HV (DV6TED4),9HX (DV6ATED4) oraz Peugeot Ranch nadwozie pełne z silnikiem 1.6 HDi 16V (66kW/90KM) produkowanym w 2008.04 - z kodem silnika: 9HX (DV6ATED4),9HS (DV6TED4BU) oraz Peugeot Ranch nadwozie pełne (5) z silnikiem 1.1 (44kW/60KM) produkowanym w 1996.06 - z kodem silnika: HDZ (TU1M)Renault Laguna iii (bt0/1) z silnikiem 1.5 dCi (BT00, BT0A, BT0T, BT1J) (81kW/110KM) produkowanym w 2007.10 - z kodem silnika: K9K 780 oraz Renault Laguna iii sportour (kt0/1) z silnikiem 1.5 dCi (KT0A) (81kW/110KM) produkowanym w 2007.10 - z kodem silnika: K9K 780 oraz Renault Megane i grandtour (ka0/1_) z silnikiem 1.6 Bifuel (80kW/109KM) produkowanym w 1999.03 - 2000.09 z kodem silnika: K4M 704 - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to A82032, kod EAN to 5907628616338.

Shipping Cost
Shop Location Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

No comments found for this product. Be the first to comment!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.