KOŁEK ROZPOROWY ROMIX A82032 RENAULT CITROEN

(1)
0 0 70
3,99
Zamów do 18:30 (jutro) - wysyłka: 24-10-2024
ROMIX COMPANY
A82032
5907628616338
24 miesiące
30 dni
14 dni

Producent: ROMIX COMPANY, Indeks: A82032, EAN: 5907628616338

Producentem produktu kołek rozporowy renault citroen a82032 jest firma ROMIX COMPANY. Produkt kołek rozporowy renault citroen A82032 zastosować można w Citroën Berlingo (mf) z silnikiem 1.1 i (MFHDZ, MFHFX) (44kW/60KM) produkowanym w 1996.07 - z kodem silnika: HDZ (TU1M),HFX (TU1JP) oraz Citroën Berlingo nadwozie pełne (b9) z silnikiem 1.6 HDi 110 (80kW/109KM) produkowanym w 2008.04 - z kodem silnika: 9HZ (DV6TED4) oraz Citroën C4 coupe (la_) z silnikiem 1.4 16V (65kW/88KM) produkowanym w 2004.11 - 2011.07 z kodem silnika: KFU (ET3J4)Peugeot Ranch z silnikiem 1.6 HDi 16V (66kW/90KM) produkowanym w 2008.04 - z kodem silnika: 9HV (DV6TED4),9HX (DV6ATED4) oraz Peugeot Ranch nadwozie pełne z silnikiem 1.6 HDi 16V (66kW/90KM) produkowanym w 2008.04 - z kodem silnika: 9HX (DV6ATED4),9HS (DV6TED4BU) oraz Peugeot Ranch nadwozie pełne (5) z silnikiem 1.1 (44kW/60KM) produkowanym w 1996.06 - z kodem silnika: HDZ (TU1M)Renault Laguna iii (bt0/1) z silnikiem 1.5 dCi (BT00, BT0A, BT0T, BT1J) (81kW/110KM) produkowanym w 2007.10 - z kodem silnika: K9K 780 oraz Renault Laguna iii sportour (kt0/1) z silnikiem 1.5 dCi (KT0A) (81kW/110KM) produkowanym w 2007.10 - z kodem silnika: K9K 780 oraz Renault Megane i grandtour (ka0/1_) z silnikiem 1.6 Bifuel (80kW/109KM) produkowanym w 1999.03 - 2000.09 z kodem silnika: K4M 704 - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to A82032, kod EAN to 5907628616338.

Koszt dostawy
Lokalizacja magazynu Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

Nie znaleziono żadnych opinii na temat tego produktu. Bądź pierwszy!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.