BLASZKA ROZPIERAKA 1.1531 WP 1 1533

(1)
0 0 11
4,99
Zamów do 17:30 (poniedziałek) - wysyłka: 26-11-2024
WP
1.1533
5905857624193
24 miesiące
30 dni
14 dni

Producent: WP, Indeks: 1.1533, EAN: 5905857624193

Koncern który wyprodukował blaszka rozpieraka 1.1531 1.1533 jest WP. Podzespół blaszka rozpieraka 1.1531 1.1533 zastosowanie znajdzie dla Citroën Relay autobus (230p) z silnikiem 1.9 D (51kW/69KM) produkowanym w 1999.01 - 2002.04 z kodem silnika: D9B (XUD9A/U) oraz Citroën Relay nadwozie pełne (230l) z silnikiem 1.9 D (50kW/68KM) produkowanym w 1999.07 - 2002.04 z kodem silnika: DJY (XUD9A) oraz Citroën Relay platforma / podwozie (230) z silnikiem 1.9 TD (68kW/92KM) produkowanym w 1994.03 - 2002.04 z kodem silnika: D8C (XUD9UTF)Fiat Ducato autobus (230) z silnikiem 1.9 D Combinato (51kW/69KM) produkowanym w 1995.06 - 2002.04 z kodem silnika: 230 A2.000 oraz Fiat Ducato nadwozie pełne (230l) z silnikiem 1.9 D (50kW/68KM) produkowanym w 1998.04 - 2002.04 z kodem silnika: DJY oraz Fiat Ducato platforma / podwozie (230) z silnikiem 1.9 D (51kW/69KM) produkowanym w 1994.03 - 2002.04 z kodem silnika: 230 A2.000Peugeot Boxer autobus (230p) z silnikiem 1.9 D (51kW/69KM) produkowanym w 1994.03 - 2002.04 z kodem silnika: D9B (XUD9AU) oraz Peugeot Boxer nadwozie pełne (230l) z silnikiem 1.9 D (50kW/68KM) produkowanym w 1999.07 - 2002.04 z kodem silnika: DJY (XUD9A) oraz Peugeot Boxer platforma / podwozie (zct_) z silnikiem 1.9 TD (68kW/92KM) produkowanym w 1994.07 - 2002.04 z kodem silnika: D8C (XUD9UTF),XUD9TE - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to 1.1533, kod EAN to 5905857624193.

Koszt dostawy
Lokalizacja magazynu Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

Nie znaleziono żadnych opinii na temat tego produktu. Bądź pierwszy!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.