FILTR OLEJU CITROEN PEUGEOT FIAT

(0)
0 0 9
44,99
Zamów do 14:30 - wysyłka: 29-12-2025
PSA Peugeot Citroen
1613723280
24 miesiące
30 dni
14 dni

Producent: PSA Peugeot Citroen, Indeks: 1613723280, EAN:

Producentem produktu filtr oleju citroen peugeot fiat 1613723280 jest PSA Peugeot Citroen. Produkt filtr oleju citroen peugeot fiat 1613723280 przeznaczony jest dla Citroën Relay autobus z silnikiem 3.0 HDi 180 (130kW/177KM) produkowanym w 2011.07 - z kodem silnika: F1CE0481D (F30DT) oraz Citroën Relay platforma / podwozie z silnikiem 3.0 HDi 180 (130kW/177KM) produkowanym w 2011.07 - z kodem silnika: F1CE0481D (F30DT) oraz Citroën Relay van z silnikiem 3.0 HDi 180 (130kW/177KM) produkowanym w 2011.07 - z kodem silnika: F1CE0481D (F30DT)Fiat Ducato autobus (250, 290) z silnikiem 150 Multijet 3,0 D (107kW/146KM) produkowanym w 2010.04 - z kodem silnika: F1CE3481N oraz Fiat Ducato nadwozie pełne (244) z silnikiem 2.8 JTD Power (107kW/146KM) produkowanym w 2004.05 - z kodem silnika: 8140.43N oraz Fiat Ducato nadwozie pełne (250, 290) z silnikiem 140 Natural Power (100kW/136KM) produkowanym w 2009.04 - z kodem silnika: F1CE0441A,F1CFA401AIveco Daily citys autobus z silnikiem 3.0 (107kW/146KM) produkowanym w 2014.06 - z kodem silnika: F1CFL411E oraz Iveco Daily iv nadwozie pełne / kombi z silnikiem 35C15 V, 35C15 V/P (107kW/146KM) produkowanym w 2006.05 - 2011.08 z kodem silnika: F1CE0481FA oraz Iveco Daily iv platforma / podwozie z silnikiem 50C15 (107kW/146KM) produkowanym w 2006.05 - 2011.08 z kodem silnika: F1CE0481FA - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce Zastosowanie w pojazdach.

Kod producenta tej części to 1613723280, numer oryginału to W9009.

Koszt dostawy
Lokalizacja magazynu Podkarpackie, Polska

Brak ocen

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

Nie znaleziono żadnych opinii na temat tego produktu. Bądź pierwszy!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.