FILTR OLEJU RENAULT/NISSSAN

(0)
0 0 7
47,99
Zamów do 14:30 - wysyłka: 29-12-2025
NISSAN
1520900Q0A
24 miesiące
30 dni
14 dni

Producent: NISSAN, Indeks: 1520900Q0A, EAN:

Filtr oleju renault/nisssan 1520900q0a wyprodukowała firma NISSAN. Część filtr oleju renault/nisssan 1520900Q0A dedykowany jest dla Mercedes-benz Klasa c (w205) z silnikiem C 180 BlueTEC / d (205.036) (85kW/116KM) produkowanym w 2014.05 - z kodem silnika: OM 626.951 oraz Mercedes-benz Klasa c t-model (s205) z silnikiem C 180 BlueTEC / d (205.236) (85kW/116KM) produkowanym w 2014.09 - z kodem silnika: OM 626.951 oraz Mercedes-benz Vito nadwozie pełne (w447) z silnikiem 109 CDI (447.601, 447.603, 447.605) (65kW/88KM) produkowanym w 2014.10 - z kodem silnika: OM 622.951Nissan Interstar autobus (x70) z silnikiem dCi 120 (84kW/115KM) produkowanym w 2002.07 - z kodem silnika: G9U 720 oraz Nissan Interstar nadwozie pełne (x70) z silnikiem dCi 120 (84kW/115KM) produkowanym w 2002.07 - z kodem silnika: G9U 720 oraz Nissan Interstar platforma / podwozie z silnikiem dCi 100 (73kW/99KM) produkowanym w 2004.02 - z kodem silnika: G9U 720Opel Movano b autobus z silnikiem 2.3 CDTI (74kW/101KM) produkowanym w 2010.12 - z kodem silnika: M9T 676,M9T 670,M9T 672 oraz Opel Movano b nadwozie pełne z silnikiem 2.3 CDTI FWD (74kW/101KM) produkowanym w 2010.05 - z kodem silnika: M9T 676,M9T 670,M9T 672 oraz Opel Movano b platforma / podwozie z silnikiem 2.3 CDTI FWD (74kW/101KM) produkowanym w 2010.05 - z kodem silnika: M9T 676,M9T 670,M9T 672 - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce Zastosowanie w pojazdach.

Kod producenta tej części to 1520900Q0A, numer oryginału to HU618X.

Koszt dostawy
Lokalizacja magazynu Podkarpackie, Polska

Brak ocen

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

Nie znaleziono żadnych opinii na temat tego produktu. Bądź pierwszy!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.