MLECZKO DO KOKPITU WANILIA MATT 300ML MOJEAUTO

(1)
0 0 23
8,99
Zamów do 17:30 (jutro) - wysyłka: 24-10-2024
AMTRA
19-569
5905694012030
24 miesiące
30 dni
14 dni

Producent: AMTRA, Indeks: 19-569, EAN: 5905694012030

Firma która wyprodukowała mleczko do kokpitu wanilia matt 300ml mojeauto 19-569 jest AMTRA. Komponent mleczko do kokpitu wanilia matt 300ml mojeauto 19-569 dedykowany jest przede wszystkim dla Audi 80 (8c, b4) z silnikiem 1.6 (52kW/71KM) produkowanym w 1991.09 - 1994.12 z kodem silnika: ABM oraz Audi 80 avant (8c, b4) z silnikiem 1.6 E (74kW/101KM) produkowanym w 1993.06 - 1996.01 z kodem silnika: ADA oraz Audi Cabriolet (8g7, b4) z silnikiem 1.8 (92kW/125KM) produkowanym w 1997.01 - 2000.08 z kodem silnika: ADRFiat Ducato autobus (230) z silnikiem 2.5 TDI Panorama/Combinato (85kW/116KM) produkowanym w 1994.03 - 2002.04 z kodem silnika: 8140.47 oraz Fiat Ducato nadwozie pełne (230l) z silnikiem 2.5 D (62kW/84KM) produkowanym w 1994.03 - 2002.04 z kodem silnika: 8140.67 oraz Fiat Ducato platforma / podwozie (230) z silnikiem 2.5 D (62kW/84KM) produkowanym w 1994.03 - 2002.04 z kodem silnika: 8140.67Opel Astra g coupe (f07_) z silnikiem 2.0 16V Turbo (140kW/190KM) produkowanym w 2000.09 - 2001.08 z kodem silnika: Z 20 LET oraz Opel Astra g hatchback (f48_, f08_) z silnikiem 2.0 OPC (141kW/192KM) produkowanym w 2002.09 - 2005.01 z kodem silnika: Z 20 LET oraz Opel Astra g kabriolet (f67) z silnikiem 2.0 16V Turbo (147kW/200KM) produkowanym w 2002.11 - 2005.10 z kodem silnika: Z 20 LET - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to 19-569, kod EAN to 5905694012030, numer oryginału to KOKPITBŁYSZCZĄCY4.

Koszt dostawy
Lokalizacja magazynu Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

Nie znaleziono żadnych opinii na temat tego produktu. Bądź pierwszy!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.