OGRANICZNIK DRZWI LCC PRODUCTS LCC3030 1358220080 CITROEN FIAT PEUGEOT

(1)
0 0 16
46,99
Zamów do 19:30 - wysyłka: 24-10-2024
LCC PRODUCTS
LCC3030
5903792605055
24 miesiące
30 dni
14 dni

Producent: LCC PRODUCTS, Indeks: LCC3030, EAN: 5903792605055

Producentem produktu ogranicznik drzwi citroen fiat peugeot lcc3030 jest koncern LCC PRODUCTS. Artykuł ogranicznik drzwi citroen fiat peugeot LCC3030 zastosowanie znajdzie dla Citroën Relay autobus z silnikiem 2.2 HDi 100 (74kW/101KM) produkowanym w 2006.04 - z kodem silnika: 4HV (P22DTE) oraz Citroën Relay platforma / podwozie z silnikiem 2.2 HDi 100 (74kW/101KM) produkowanym w 2006.04 - z kodem silnika: 4HV (P22DTE) oraz Citroën Relay van z silnikiem 2.2 HDi 100 (74kW/101KM) produkowanym w 2006.04 - z kodem silnika: 4HV (P22DTE)Fiat Ducato autobus (250, 290) z silnikiem 100 Multijet 2,2 D (74kW/100KM) produkowanym w 2006.07 - z kodem silnika: 4HV oraz Fiat Ducato nadwozie pełne (250, 290) z silnikiem 100 Multijet 2,2 D (74kW/100KM) produkowanym w 2006.07 - z kodem silnika: 4HV oraz Fiat Ducato platforma / podwozie (250, 290) z silnikiem 100 Multijet 2,2 D (74kW/100KM) produkowanym w 2006.07 - z kodem silnika: 4HVPeugeot Boxer autobus z silnikiem 2.2 HDi 100 (74kW/101KM) produkowanym w 2006.04 - z kodem silnika: 4HV (P22DTE) oraz Peugeot Boxer nadwozie pełne z silnikiem 2.2 HDi 100 (74kW/101KM) produkowanym w 2006.04 - z kodem silnika: 4HV (P22DTE) oraz Peugeot Boxer platforma / podwozie z silnikiem 2.2 HDi 100 (74kW/101KM) produkowanym w 2006.04 - z kodem silnika: 4HV (P22DTE) - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to LCC3030, kod EAN to 5903792605055, numer oryginału to 1358220080.

Koszt dostawy
Lokalizacja magazynu Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

Nie znaleziono żadnych opinii na temat tego produktu. Bądź pierwszy!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.