Pasek klinowy SKF VKMV 13AVX1015 13X1025

(1)
0 0 6
25,99
Zamów do 19:30 (jutro) - wysyłka: 27-11-2024
SKF
VKMV 13AVX1015
7316574560530
24 miesiące
30 dni
14 dni

Producent: SKF, Indeks: VKMV 13AVX1015, EAN: 7316574560530

Producentem produktu pasek klinowy vkmv 13avx1015 jest koncern SKF. Komponent pasek klinowy VKMV 13AVX1015 przeznaczony jest dla Ford Transit autobus (e_ _) z silnikiem 2.5 DI (EBS, EDS, EDL, ESS, EUS) (51kW/70KM) produkowanym w 1991.08 - 1994.07 z kodem silnika: 4BC,4FA ,4CC oraz Ford Transit platforma / podwozie (e_ _) z silnikiem 2.5 DI (EME/L/S, ENE/L/S) (59kW/80KM) produkowanym w 1991.09 - 1994.08 z kodem silnika: 4DA oraz Ford Transit van (e_ _) z silnikiem 2.5 DI (EAL, EAS) (51kW/70KM) produkowanym w 1991.05 - 1994.06 z kodem silnika: 4BC,4CC,4FA Mercedes-benz 100 autobus (631) z silnikiem D (631.333, 631.343, 631.334, 631.344) (53kW/72KM) produkowanym w 1988.02 - 1992.05 z kodem silnika: OM 616.963 oraz Mercedes-benz 100 nadwozie pełne (631) z silnikiem D (631.332, 631.342) (53kW/72KM) produkowanym w 1988.02 - 1992.05 z kodem silnika: OM 616.963 oraz Mercedes-benz 100 platforma / podwozie (631) z silnikiem D (631.340) (55kW/75KM) produkowanym w 1990.12 - 1996.02 z kodem silnika: OM 616.963Mitsubishi Lancer v station wagon (cb_w, cd_w) z silnikiem 2.0 D (CB8W) (50kW/68KM) produkowanym w 1992.12 - 2003.10 z kodem silnika: 4D68 oraz Mitsubishi Space runner (n1_w, n2_w) z silnikiem 2.0 TD (N18W) (60kW/82KM) produkowanym w 1992.10 - 1999.08 z kodem silnika: 4D68 T - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to VKMV 13AVX1015, kod EAN to 7316574560530, numer oryginału to 13X1025.

Koszt dostawy
Lokalizacja magazynu Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

Nie znaleziono żadnych opinii na temat tego produktu. Bądź pierwszy!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.