Przepływomierz powietrza QAP 16 008 06A906461D

(0)
0 0 14
116,99
Zamów do 19:30 (poniedziałek) - wysyłka: 30-12-2025
QAP
16 008
5901386408969
24 miesiące
30 dni
14 dni

Producent: QAP, Indeks: 16 008, EAN: 5901386408969

Firma która wyprodukowała przepływomierz powietrza 16 008 jest QAP. Element przepływomierz powietrza 16 008 zastosować można w Audi A3 (8l1) z silnikiem 1.8 T quattro (132kW/180KM) produkowanym w 1998.10 - 2003.05 z kodem silnika: AJQ,ARY oraz Audi A4 (8d2, b5) z silnikiem 1.8 T quattro (110kW/150KM) produkowanym w 1995.01 - 2000.11 z kodem silnika: AEB,ANB,APU,ARK,AWT oraz Audi A4 avant (8d5, b5) z silnikiem 1.8 T quattro (110kW/150KM) produkowanym w 1996.01 - 2001.09 z kodem silnika: AEB,ANB,APU,ARK,AWTDaihatsu Applause mk ii (a101) z silnikiem 1.6 16V (A101) (73kW/99KM) produkowanym w 1997.07 - 2000.05 z kodem silnika: HD-E oraz Daihatsu Applause   (a101, a111) z silnikiem 1.6 16V (A101) (66kW/90KM) produkowanym w 1989.06 - 1997.07 z kodem silnika: HD oraz Daihatsu Charade iii sedan (g102) z silnikiem 1.3 (66kW/90KM) produkowanym w 1990.11 - 1993.02 z kodem silnika: HCEFiat Tempra (159) z silnikiem 1.4 i.e. (159.AC, 159.AX) (51kW/69KM) produkowanym w 1992.03 - 1996.08 z kodem silnika: 160 A1.046,836 A4.000 oraz Fiat Tempra sw (159) z silnikiem 1.4 i.e. (159.AC, 159.AX) (51kW/69KM) produkowanym w 1992.10 - 1996.08 z kodem silnika: 160 A1.046,836 A4.000 oraz Fiat Tipo (160) z silnikiem 1.4 (160.AC) (52kW/71KM) produkowanym w 1987.07 - 1989.12 z kodem silnika: 160 A1.000,160 A1.048 - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce Zastosowanie w pojazdach.

Kod producenta tej części to 16 008, kod EAN to 5901386408969, numer oryginału to 06A906461D.

Koszt dostawy
Lokalizacja magazynu Podkarpackie, Polska

Brak ocen

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

Nie znaleziono żadnych opinii na temat tego produktu. Bądź pierwszy!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.