Uszczelka głowicy CORTECO 414703P 606088940

(1)
0 0 79
63,98
Zamów do 13:30 (jutro) - wysyłka: 25-11-2024
CORTECO
414703P
3358964147031
24 miesiące
30 dni
14 dni

Producent: CORTECO, Indeks: 414703P, EAN: 3358964147031

Producentem produktu uszczelka głowicy 414703p jest firma CORTECO. Produkt uszczelka głowicy 414703P dedykowany jest przede wszystkim dla Alfa romeo 145 (930) z silnikiem 2.0 16V T.S. (110kW/150KM) produkowanym w 1995.10 - 2001.01 z kodem silnika: AR 67204 oraz Alfa romeo 146 (930) z silnikiem 2.0 16V T.S. (110kW/150KM) produkowanym w 1995.10 - 2001.01 z kodem silnika: AR 67204 oraz Alfa romeo 155 (167) z silnikiem 1.8 T.S. Sport (167.A4A, 167.A4C, 167.A4E) (93kW/127KM) produkowanym w 1992.01 - 1996.12 z kodem silnika: AR 67101,AR 67102Fiat Barchetta (183) z silnikiem 1.8 16V (96kW/130KM) produkowanym w 1995.04 - 2005.05 z kodem silnika: 183 A1.000,188 A6.000 oraz Fiat Brava (182) z silnikiem 1.8 GT 16V (182.BC) (83kW/113KM) produkowanym w 1995.10 - 2001.10 z kodem silnika: 182 A2.000 oraz Fiat Bravo i (182) z silnikiem 1.8 GT (182.AC) (83kW/113KM) produkowanym w 1995.10 - 2001.10 z kodem silnika: 182 A2.000Lancia Dedra (835) z silnikiem 1.8 16V LE (835FG) (83kW/113KM) produkowanym w 1996.03 - 1999.07 z kodem silnika: 182 A2.000 oraz Lancia Dedra sw (835) z silnikiem 1.8 16V LE (835FG) (83kW/113KM) produkowanym w 1996.03 - 1999.07 z kodem silnika: 182 A2.000 oraz Lancia Delta mk ii (836) z silnikiem 1.8 i.e. 16V (836AQ) (83kW/113KM) produkowanym w 1996.03 - 1999.08 z kodem silnika: 182 A2.000 - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to 414703P, kod EAN to 3358964147031, numer oryginału to 606088940.

Koszt dostawy
Lokalizacja magazynu Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

Nie znaleziono żadnych opinii na temat tego produktu. Bądź pierwszy!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.