WKRETAK KRZYZAK PH0X60MM ELEKTRYCZNY IZOLOWANY 1000V MAGNETYCZNY YATO SZT YATO

(1)
0 0 8
8,00
Zamów do 5:30 (poniedziałek) - wysyłka: 02-12-2024
YATO
YT-2821
5906083928215
24 miesiące
30 dni
14 dni

Producent: YATO, Indeks: YT-2821, EAN: 5906083928215

Opis produktu

Wkrętak krzyżakowy YT-2821 z izolacją VDE, wykonany z wytrzymałej stali S2 o twardości HRC 56-60.

  • grot krzyżakowy typu philips rozmiar PH0
  • długość grotu: 60 mm
  • wielokomponentowa rękojeść z certyfikatem VDE, która zapewnia izolację do 1000 V AC
  • antypoślizgowe właściwości, dzięki specjalnym miniwypustkom w miejscu układania się opuszek palców oraz nacięciach na rączce

Wkrętak izolowany krzyżakowy YT-2821 został przetestowany w akredytowanym przez niemiecki instytut kontroli VDE laboratorium i spełniają wymagania normy EN 60900.

Przeznaczenie / Zastosowanie

Narzędzia z certyfikatem VDE to gwarancja bezpieczeństwa podczas wykonywania prac przy instalacjach elektrycznych, czy urządzeniach będących pod napięciem do 1000V. Narzędzia YATO VDE posiadają właściwości antypoślizgowe, a seria pełnoizolowana doskonale sprawdzi się podczas pracy przy materiałach podatnych na zarysowania. Izolacja VDE nie tylko skutecznie chroni przed porażeniem prądem, ale również zabezpieczy użytkownika przed przypadkowym porysowaniem materiałów z tworzywa sztucznego czy metali kolorowych takich jak miedź, mosiądz czy aluminium.

Przeczytaj więcej o narzędziach YATO VDE tutaj, sprawdź ulotkę tutaj

Sprawdź również

Dane techniczne

indeksYT-2821
EAN5906083928215
MarkaYato
Waga brutto (kg)0.0500
x120
x12
x2160
Długość robocza [mm]60
GrotPhilips (PH)
Model / przeznaczenieIzolowane
Rozmiar grotuPH0
Ilość elementów [szt.]1

Koszt dostawy
Lokalizacja magazynu Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

Nie znaleziono żadnych opinii na temat tego produktu. Bądź pierwszy!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.